onsdag den 29. maj 2013

Det gror og gror!

Lige en kort opdate på planteopgaven:

Det gror:)


 Tomatplanten vokser fint opad.

Det er tydeligt at se at den tomatplante jeg har plantet ud i den største potte også er den der vokser mest.  Dette giver også god mening, fordi rødderne skal have plads og den får mere næring, pga. den har mere jord. 

Da jeg først droppede at få noget ud af den squash jeg plantede til at starte med - købte jeg squash frø o supermarkedet og såede dem på samme måde som jeg gjorde med tomaten. Dette gav resultet og de vokser og vokser! De skal snart plantes om, ligesom tomatplanterne, så de kan få mere plads og næring. 

 Mine fine squash planter!

De mange tomatplanter i en lille potte!

De mange tomatplanter jeg ikke har plantet ud levet stadig. De er dog begyndt at blive lidt gule i bladene, så jeg er spændt på om de bare går til pga. pladsmangel. 

Spinaten er ikke kommet op - desværre. Men gulerødder og kartofler vokser videre! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar