fredag den 31. maj 2013

Biotop 4

Aktiviteter planlagt ud fra forskellige vinkler


Efter seminarieindkald i maj lavede vi en brainstorm med aktiviteter man kunne lave ud fra "skovens træer". Jeg gik derefter hjem og lavede et mindmap ud fra de aktiviteter vi var kommet på, og sorterede dem efter vinkler:

Mindmap

Jeg har derefter kigget på det og taget afsæt i det til min Biotop 4 opgave. 

Musisk - Æstetisk: Jeg vil lave billeder med blade jeg har finder på min biotop. Jeg vil afprøve forskellige teknikker: Tryk, collage, lave dekoration en blomsterbuket af vilde blomster og planter

Legende, motorisk/sundhedsmæssigt: Vendespil til at lære om træer og planter, motion i naturen, Naturvidenskabeligt-forrådnelse

Jeg har valgt disse aktiviteter da det er mit interesseområde, det er let at gå til, det passer til min målgruppe (3-6 årige). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar