tirsdag den 16. april 2013

Startskuddet til VNT

Efter start vanskeligheder pga sygdom er jeg nu kommet igang med 1 ud af 3 VNT projekter. 
Jeg har i weekenden på begyndt mit dukkeprojekt - det krævede en smule assistance fra min familie i råd og vejledning, men men men - så kom der sørme også både 2 fødder, 2 hænder og et hoved ud af det. Plus jeg fik skåret og samlet en overkrop til dukken. 

Det færdige projekt forventer jeg skal blive en prinsesse, evt. en Rapunsel, da jeg i min Bedstes værksted fandt noget isolering af en art, som var helt ligesom dukkehår - hun skulle ikke bruge det så nu er det lagt til side til Rapunsel-hår til min dukke. 

Her er lige billederne af mig der saver, borre og former: 



Dukkeprojektet fortsætter og jeg vil også gå i gang med at finde en Biotop og igangsætte det projekt og derefter finde ud af det med et dyre eller planteprojekt som jeg endnu ikke har forstået, men håber at forstå indenfor den nærmeste fremtid. 

Jeg er "overflytter" og da jeg gik på UC Lillebælt i Jelling havde jeg SKB (sundhed, krop og bevægelse) så jeg har derfor ingen erfaring med VNT og glæder mig til at komme rigtig igang og forhåbentlig "indhente" det jeg ikke har fået med fra 1. år. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar